PonukaTopovať

Asistentka - administratívny pracovník

Dohodou


Ružomberok
Pridané: 27. 04. 2021

Absolvent
Áno
Druh pracovného pomeru
Požadované jazykové znalosti
Požadované vzdelanie
Úroveň jazykových znalostí

Kompletná starostlivosť o chod kancelárie ako office asistentka podľa prílohy k zákonu č. 311/2001 (2stupeň náročnosti práce. Prijímanie a zapisovanie pošty, ukladanie a starostlivosť o písomnosti v registratúrnom stredisku(zaraďovanie, zadelenie, skartácia podľa zákona. Samostatné zabezpečovania a vypracovávanie interných smerníc(registratúrny plán a poriadok). Vedenie registratúrneho denníka, vyraďovanie neaktuálnych záznamov. Zodpovedanie za dokumentáciu v registratúrnom stredisku v zmysle platnej legislatívy. Vytváranie rôznych evidenčných tabuliek a záznamov a listov, z oblasti Bozp, opp, prideľovanie prilieb, viest) Objednávanie a nakupovanie kancelárskych potrieb - práca s hotovosťou a zodpovednosť za hotovosť. Nahlasovanie porúch informačných technológií externej firme, vybavovanie servisných zásahov, celková obsluha a starostlivosť o kopírky. Administratívna podpora celého tímu Stavebného dozoru, písanie listov, podľa STN normy, kontrola lehôt na odpovedanie, zabezpečovanie odpovedí, zabezpečovanie podpisovania dokumentov, sledovanie termínov, zasielanie pozvánok, vytváranie písomností v súvislosti s GDPR. Komunikácia v anglickom jazyku prevažne cez email, ale je vhodné vedieť promptne odpovedať v anglickom jazyku na vzniknuté pokyny. Evidencia došlých faktúr v knihe došlých faktúr, ich vizuálna kontrola, kontrola schvaľovacieho procesu, sledovanie lehôt splatnosti faktúr, odosielanie faktúr cez email na úhradu (nie úhrada. práca s databázovým programom pre evidenciu bločkov. Aktívny vodič motorového vozidla skupiny B.

CENA

Dohodou


Miriama Šnauková

Súkromný inzerent
Všetky inzeráty predajcu



ID 9EjWEAO0WQJL